2010. augusztus 16., hétfő

Pest .

Csütörtök reggel ismét elindultam Pestre Mitsuhoz. Meglepő módon a vonat nem késett.:O Csodálkoztam és elkönyveltem magamban, hogy na majd akkor hazafelé... Lepakoltunk Mitsuéknál, majd elmentünk a Józsefvárosi piacra, ahol szert tettem 1 sminkkészletre és soksok strasszra, amiket hazaérve egyből fel is pakoltunk a mobilunkra és az mp4emre.xDKésőbb kimentünk a Római partra. Sétálgattunk, ettünk, söröztünk, jégkrémeztünk és majdnem elvitt minket a víz.:'DEste pedig kiültünk a teraszra hullócsillagot nézni és beszélgetni. Nagyon hangulatos volt.^^ Vicces volt, mert Mitsu felháborodottan azt mondta, ha 10 másodpercen belül nem lesz 1 hullócsillag sem, ő bemegy. Elkezdett visszaszámolni és a 3. másodpercnél láttunk egyet.x'D

Pénteken elmentünk a SakuraZakaba, mert nekem conon ugyebár nem sikerült szert tennem Aois kitűzőre.T___T Zakában bevásároltunk, majd átmentünk Westendbe, Mitsu vett a Starbucksban kávét és felmentünk a tetőtérre. Ott beszélgettünk, felhívtuk Zsótot aki kicsit feltuningolta az agyam, feküdtünk a padon és fotózkodtunk.Este pedig készülődtünk, hisz mentünk Nippon Groovera, amiről majd külön bejegyzésben írok.^^

Szombaton aludtunk sokáig, majd délután Hoshi átinvitált minket, mert szülinapja volt és nehogy már egyedül töltse. Én addig Hoshit csak hallásból ismertem, de jó volt megismerni személyesen is.^^ Este filmet néztünk: Brüno. áááá mekkora film.xDDDDD
Tegnap a 13:45ös vonattal jöttem haza és mivel NEM KÉSETT a csatlakozást is elértem.:O
Vagyis késett 10-20 percet, de ez nem számít késésnek a szokásos 30-90 percekhez képest.:'D
Köszönöm Mitsu az elmúlt 4 napot, csodás volt megint.
Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése