2010. augusztus 28., szombat

mert csodák még vannak!

neshi ~ üzenete:
amikor ilyet látok teljesen elönt a biztonságérzet és a boldogság
52% ~ Haru, Haru ... [megasztár.: D] üzenete:
igeeeeeeen.R: És Toshinak az a hang...R:
neshi ~ üzenete:
basszus szinte szebb, mint fiatalkorában *-*
istenem.. yoshiki de gyönyörű mint mindig..
de nagyon lehordják : S
mert h twilight meg uncsi meg Sugizo luna sea-zzon
és ők most
usa-ban élnek zenélnek vagy mi? o.o
*próbálja elterelni a saját figyelmét a sokkról xD*
52% ~ Haru, Haru ... üzenete:
milyen twilight? Luna searól én már 1546453 éve nem hallottam. Ha valaki helyettesítheti Hidet, akkor az Sugizo é senki más. Én nagy Aoi fan vagyok, de Hidet még ő sem... kapják be! Amennyit hallottam a Jadeből, a pv tökre illik hozzá
nekem fogalmam sincs. De szerintem nem az usaban vannak...vagy ott zenélnének?O_o
neshi ~ üzenete:
hát hogy vámpíros meg zongorázik..
hát kommenteket olvasom csak
52% ~ Haru, Haru ... üzenete:
Yoshiki még jó hogy zongorázik bhászkii xxd
de ez akkora cigányság. ha szeretik őket nemhogy örülnének, hogy ismét összeálltak és alkotnak megint valami lenyűgözőt
neshi ~ üzenete:
http://www.youtube.com/watch?v=xVdV6Wzv7Nk&feature=related
0:43
sunáznám a vén bishounent *_*
52% ~ Haru, Haru ... üzenete:
most mindegyik számból új pvt csinálnak? :O
Rusty Nailból is. Az annyira nyaaaaaaaaa lett. *-*
ez a Toshi annyira....varázslatos. *-*
neshi ~ üzenete:
kurenaiból is azta o.o
52% ~ Haru, Haru ... üzenete:
ezek nagyon belehúztak xxd
neshi ~ üzenete:
de basszus mi történik mi ez?
12 éve feloszlottak
összezavarodtam
és mindegyik kb most a nyáron Oo
52% ~ Haru, Haru ... üzenete:
talán most érzik úgy, hogy Hide nélkül is képesek tovább zenélni...
neshi ~ üzenete:
ilyen korban is.. öcsém.. nemár ToT
mármint.. úgy nemár hogy
ez hihetetlen *-*
52% ~ Haru, Haru ... üzenete:
igeeeeeeeeeen
áááááááá
sikít a lelkem.> neshi ~ üzenete:
basszus.. mégiscsak összejött ez a jó lezárás a nyárnak :"D
de boldog vagyok basszus.. csak gyenge teleszmájlizni a képernyőt..
baszki..
agyon akarok ölelni mindenkit
52% ~ Haru, Haru ... üzenete:
énisénisénisénisénis.*_________________*
Pár éve
a IV pvben annyira mások voltak. Hide nélkül olyan...szomorúak. De ha most megnézed bármelyik új pvt...talán tényleg most tették túl magukat ezen az egészen...
neshi ~ üzenete:
iv pv-t sem láttam.. nagyon azon voltam, hogy csak a legrégebbi szomorú, gyönyörű, fájdalmas számaikat hallgatom és elmerengek az életükön amiről azt hittem, hogy leszámítva pár lityi-lötyi zenélgetést, véget ért..
de nem..!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése