2010. augusztus 16., hétfő

Nippon Groove.

Na most akkor a várva várt bejegyzés.:'D
Kilenc és tíz óra között kiértünk a Diesel klubhoz. Ekkora még nem sokan voltak benn a klubba, de kinn a parkban annál többen.xD Beérve megdöbbentünk a sok bishitől, hogy úristen, ezek hogy kerültek ide.:O Mert állítólag ezelőtt soha nem voltak...Miki elmesélte, hogy miért vannak itt...xD Ittunk 1-1 üveg sört, majd táncoltunk. Ekkorra már azért többen voltak. A hangulat ekkor még eléggé lapos volt, így kimentünk leülni. Ott volt Gaara meg Miyo meg soksok ismeretlen, mire feltűnt 1 naaagyon ismerös alak. Mitsuval elkezdtünk tanakodni, hogy te basszus az ott úgy néz ki mint...neeeem az nem lehet, ő nincs itt...dee az nagyon hasonlít rá...de ő nem így néz ki...az ő?...neeem...vagy mégis?:O...és az a különös ismerős alak elkezdett integetni...ÚRISTEN AZ NESHIIIIIIII *________________* Nem tévedtünk Mitsuval.xD Neshi! itt is üzenem, hogy nagyon sunás voltál, hordj többet magassarkút meg szoknyát.xĐ Itt elhagytam 1 kicsit Mitsut, mert Neshivel elmentünk sétálni és beszélgetni. Később újra összeszedtem Mitsut, aki felrángatott a színpadra táncolni. Hát a bishik minket is betaláltak...párszor szendvicsbe vágtak, majd az egyik golyófejű bishi jó partynak gondolt, így elszórakoztatott minket.xD Mitsu ott hagyott minket, így kettesben (amennyire lehet 1 buliban kettesben maradni.xD). Azokat a perceket nem részletezném, aki ott volt és látta vagy meséltem neki az tudja mik történtek.x'Đ
Később kimentem a Diesel elé Neshiékhez, aki amint odaértem elsütötte az "ígykezdődikegygangbang" poénját, és, hogy Gaaraval jól elszórakoztak rajtunk.x'D Köszönöm szépen, bekaphatjátok.: D(L)
Időközben Déw is befutott akinek annyira megörültem, hogy a nyakába ugrottam és nyaaaa.*o*
A buli további részét Neshivel, illetve Déwwel és Dorinával töltöttem, mivel Mitsunak akadt jobb dolga is...xĐ
Neshivel sokat táncoltam, Déwwel pedig sokat beszélgettem.xD Évivel is végre találkoztam, akinek szintén nagyon örültem és tényleg nem haragszom a történtekért.xD
Ádámot is megemlíteném már, mert ő is nagyon aranyos volt, mert mikor meglátott szééétölelgetett és felakart emelni, amit persze nem engedtem mert nem szeretem ha emelgetnek. Nem vagyok madár, földön a helyem.
Sajnos 2 óra körül le kellett lépnünk, de nagyon nem volt kedvünk.T___T
Összességében a buli isteni volt, a zenék tökéletesek voltak, a hangulat és a társaság úgyszint!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése