2010. augusztus 4., szerda

HIDE!

A tegnapi nap olyan hides volt.xD Délelőtt találkoztam Ribsivel, majd fél2 körül Neshiékkel. Ribsivel elmentünk előhivatni a képeket, majd kiültünk az Árkád parkba beszélgetni. Annyira jó volt nosztalgiázni egy kicsit.:D Fél 2 körül befutottam Neshiékhez, majd elmentünk a Konzumba vásárolni. Olyan ruhákat meg cipőket találtunk, hogy huuuu.xD Ha lesz felesleges 12 ezer forintom kajakra veszek 1 olyan piros lakkszerű kabátot.x'D Neshinek vettünk tüdőgatyát.: D ~hónaljban szűk~ Vásárlás után elbúcsúztunk Reilatól, mi meg mentünk a képekért, majd kajáltunk. Minden hide volt. Fekete melegítőruci: HIDE! rózsaszín melegítőruci: HIDE! ~gatya seggére rakd ki szegecsekből, hogy hide.xD~ Minden, de MINDEN hide volt.xD Ki is találtunk 1 új köszönést. HIDE! ||| Állomáson még ültünk 1 kicsit és beszéltük a cont, majd Neshi ilyen 3/4 5 körül elment. Vonatom persze késve indult, mert miért is ne...xD

És mert ezt külön írom.
Pár napja azt álmodtam, hogy vettem 1 német Popcornt, melyben alice nine. poszter volt, ráadásul szürke hátterű meg 1 legyezőt és fizettem 2300 HUFot, aminek édösanyukám naaaagyon örült...x'D Na, tegnap be is mentünk az újságozhoz megnézni a német Popcornt és mit ad isten...ALICE NINE POSZTER VAN BENNE! ! ! ! Ráadásul ilyen ezüstös hátterű...x'DDDDDDDDD Látnok lettem vagy mi a g...:D
Az már mellékes, hogy mikor elmeséltem ezt az egészet Anyunak, ő riadt fejjel csak annyit kérdezett, hogy "Ugye nem vettél legyezőt meg újságot 2300ért...?"
Igen Anyu, szerintem is ez a lényeg... -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése