2010. augusztus 24., kedd

2 ember.

A kényszernevetés nagyon rossz. Kellemetlen. Ritka az, mikor kényszerítenem kell 1 mosolyt vagy 1 nevetést, sőt, mondhatni egyáltalán nem szoktam. Ha nevetek akkor azt csakis tiszta szívből.^^Az elmúlt pár nap húzós volt, viszont van 2 ember akik igazi, őszinte mosolyt tudtak csalni az arcomra.
Ribsi: Hinával pár napja beszélgettünk, és azt mondtam neki, hogy te 1 biztos pont vagy az életemben. Nem is tudod mennyire hálás vagyok Neked.(: Köszönöm, hogy 5. éve mellettem vagy és köszönöm, hogy a sok fájdalom ellenére is amiket neked okoztam mellettem vagy. És Neked köszönhetően a 18%ból 20% lett.:3 Nagyon szeretlek Ribsi!
Déw: Nem gondoltam volna, hogy egyik napról a másikra lesz még 1 barátom. Talán a múltnak is köszönhető, hogy ez most így alakult.(: Az az 1 perces párkapcsolat nagyon szép volt, életem legjobbjának kikiálthatom azt hiszem.x'D Imádlak te sztááár, az öltöztetést pedig befogom hajtani Rajtad!: D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése