2010. augusztus 8., vasárnap

Con.

Péntek este még nagyon nem volt kedvem menni, de a tegnapi animecon nagyon nagyon jó volt!*o* Volt ott szuper cosplayesektől kezdve elég ergya cp is, simsboy, Kaoru kergetés meg féltékennyé tevés, soksok nevetés, pózolás, ígykezdődikegygangbang, debil lolita, még debilebb eladónő, vandálkodás és a fél Gazettet én sminkeltem haha.(H) Megismertem soksok jófej embert is akiknek nagyonnagyon örülök.*o* 3/4 körül találkoztam Alexával és Nezuval, fél 8ra kb ki is értünk Expohoz. Az egész napot jóformán Neshivel töltöttem és átHIDEltük a napot.
A nap fénypontja mégis az volt, hogy 2 kitűző vételével szereztem 4500 HUFot. Hogy hogyan? Az nem publikus.;D 7 órakkor pedig elbúcsúztam Neshiéktől és leléptem.
Chinooooo~. Annyira örülök, hogy találkoztunk!*o*
Első connak nagyon jó volt, és persze eredményes is.: D

1 megjegyzés: