2010. július 18., vasárnap

Csütörtök.

Úgy döntöttem, hogy nem írom le részletesen a csütörtöki napot mert nagyon hosszú lenne.
A lényeg, hogy találkoztam Ribsivel, akivel "megünnepeltük" a születésnapját, majd 1kor Neshivel is találkoztam VOLNA, csak Őkígyelme még csak akkor mosta a fogát, mikor én már a meki előtt párologtam.xD Viszont nem volt annyira gáz, mert titokban beszervezett még egy csájét akivel Neshi érkezéséig lespanoltam és beszélgettünk.:3 Reila ha olvasod eme bejegyzést akkor itt elmondom, hogy örülök, hogy megismertelek!*o*
Neshi kisasszony befutott kb fél óra késéssel a plakátjaival együtt, úgyhogy mehettünk +40 fokban járni a várost. Hát délután 6ra lábam nem éreztem.x'D Plakát kihordozgatás során voltak igazán jó pillanatok, majd munkánk végén megpihentünk az egyik szökőkútban.:3
Felraktam a leányokat a buszra majd találkoztam keresztanyámmal és hazaértem kb. fél8ra jeah.
Viszont!
Van Pécsen D'espairsRay plakát. Vagod? PÉCSEN! DESPA PLAKÁT! O______o

Neshi! Aoi még mindig 20.-án született!x'D

2 megjegyzés: