2010. július 4., vasárnap

2010.07.01-03.

Hú hát hello. Annyi minden történt az elmúlt 3-4 napban, hogy az leírhatatlan.
Elsején reggel utaztam fel Mitsuhoz Pestre. Nagyon jó nap volt. Voltunk Westendben és megismertem pár embert, de a legjobban Orsusznak örültem.*o*
Másodikán volt egy úgy nevezett "Miyavi fantali" ami szerintem így elég gagyin hangzik, mert nem Miyavi miatt jött össze ez a kis társaság. Erről a napról nem írok semmit, ha valakit érdekel olvassa el Funu, Déw, Yami vagy bárki más blogját aki ott volt ezen az összeröffenésen. Az a nap is csodálatos volt, hisz találkoztam olyan emberekkel is akikkel eddig csak msnen beszéltem.
Harmadikáról pedig külön bejegyzésben írok mert ez így nagyon sok lenne.xD

Déw: Örülök, hogy a nézeteltérésünket félretettük, és úgy el tudtunk lenni mintha mi sem történt volna.^^ Daru hajtogatás nehezen indult be, de az empatikus, kedves és barátságos természetedet semmi sem múlja felül.:'D Con kicsivel több mint 1 hónap múlva lesz, addig is készülgess lelkileg, mert úgy beöltöztetlek hogy csak na!:'D és a kitűzőt sem felejtem el és akkor már lesz közös képünk nya.^o^
Dorina: Jó volt veled is személyesen találkozni kedves Inkognitósfordítósnéni.:3 Ne haragudj még egyszer, hogy leöntöttelek a sörrel, véletlen volt.x'D:$ Köszönöm a nyalókát, bár nem szeretem de megettem.^^ Conon te sem menekülsz, meg lesztek ölelgetve ismét.^^
Funu: Te voltál a legaranyosabb. Halszagúfunumunu.~^^ Remélem összejön Neked is a con és itt tudsz majd aludni.*o*
Hina: Neked nem tudok mit mondani, tudsz mindent. Jó volt, hogy ismét találkoztunk és még mindig nagyon örülök nektek és annyira boldog vagyok.8D
Mitsu: Starbucks, platformok, szívószál a hajban, torcica és a micimackó, soksok séta és beszélgetés, az éjjeli tévézés, álumínium és persze az ingyé utazások. Feleségem lettél háni. Szeretlek Mitsu.~(L)
Miyo: Kellemes csalódás voltál részemről. Szép szemű és bájos hangú.:'D örülök, hogy téged is megismerhettelek.^^
Okami: Benned csalódtam a legjobbat. Persze kellemesen.:3 Azt a keresztet galádul visszavetted, de azt még egyszer elcsórom.: D
Yamesz: Téged is jó volt újralátni. ~Én a hosszút és a vastagot szeretem.~xDDDDDDDDDDDDD(L)
És nem hagyom ki Miyavit sem (aki nem hasonlít Miyavira.xD), mert az milyen lenne már, de kétlem, hogy olvasni fogja ezt a bejegyzést.xD Örültem neki is, hogy megismertem és naaagyon szép szeme van.(8 A huga egy tündér.:3

No hát ennyit erről, köszönök mindenkinek mindent, nagyon szeretlek titeket.:3
Nemsokára ismétlés.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése