2010. június 18., péntek

A reggel gyönyörei.

7:11kor arra ébredtem, hogy valaki rohadt régóta börrögt jóóó igényesen hangosan 1 TRAKTORT. A szomszédban vagy mielőttünk, én nem tudom, de annak bizony a k*rvaanyját. Mert az oké, hogy elmegy a ház előtt, de az, hogy legalább 10 percig folyamatban...mikor meg elment végre és visszaaludtam volna, hallom, hogy bitangpusztulatosan dörög. Felkeltem gyors, hogy áramtalanítsak mindent. Miközben az egyik szobából rohantam a másikba hívott Anyu telefonon, amit persze nem vettem fel, hisz a telefonomat az ágyban hagytam. Visszahívom, foglalt. Indulok a nappali felé, csörög a házi telefon. Anyu az, hogy engedjem le a nappaliban a redőnyt. Igen, odaindultam anyukám -.- Ezután visszafeküdtem aludni, bár inkább hallgatózás lett belőle, mert a nagy dörgések közepette ugyan nem tudtam elaludni. Majd miután elment a vihar sikerült elaludnom. Sokáig ezt sem élvezhettem, hisz ismét csörgött a telefonom, ismét Anyu volt, hogy most már visszakapcsolhatok mindent, vége a viharnak. Hát ez remek mondom...végülis leesett utána neki, hogy a t*köm akar gépezni vagy tévézni, épp aludni próbálok. Ez a jelenet nem tudom hánykor volt, mert az időt nem néztem meg. No és mikor megint sikerült elaludnom, pontosan 9 órakkor jött a tejes autó a jól megszokott "Boci boci tarkaaa..." nótát bömböltetve. Hogyazagélgkdlkéldgkdél>#&@]{}&##>&|{€}Ł}[@&>>>#>*ááááááááááááááááááááááááá. Ilyenkor meg már KEDVE nincs az embernek aludni, persze tudna, de ezekután...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése