2010. június 16., szerda

Öröm az ürömben.

Ma voltam szintfelmérésen, melyet nem részleteznék, elég az, ha én tudom milyen lett. Fél1kor már benn voltam a városban, holott csak fél5re kellett mennem erre a felmérőre. Jó volt ez így, legalább volt időm mindent elintézni. Majdnem mindent... Úgy terveztem, hogy elmegyek szolizni, majd nézek táskát, anyunak ajándékot és beülök az Alexandrába olvasni. Nos ebből az lett, hogy szoliba nem mentem el, mivel reggel kisminkelődtem és lemosni nem volt kedvem, sminkben szolizni pedig köztudottan nem jó dolog.:D Így hát ez elmaradt. Node vettem Anyunak születésnapjára ajándékot, magamnak 2 gyűrűt, táskát és 1 könyvet. Képeket majd teszek fel a gyönyörűségeimről.*o* Hozzátenném, hogy direkt nem invitáltam senkit magammal. Jó volt ez így alone.
A magassarkú pedig durván feltörte a lábamat...fáj is most, hisz 6 órán keresztül majdhogynem folyamatban menni benne...nem túl kellemes nya.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése