2010. június 23., szerda

Minden rendben.

Jelentem jól vagyok. Sőt, ennél jobban már nem is lehetnék.xD Köszönöm Dávid, hogy aggódtál miattam, de már nincs miért. Mint mondtam ez az állapot napokon belül elmúlik és túl teszem magam rajta.^^ Pár perce bitangpusztulatosan megnevettettek. Vicces, hogy egyesek mekkora kamugépek és mégis mennyire mulattatók.: D Nem is pazarlom rád többet a mondandóm, kedves A.
Tegnap elkezdtem német dalokat fordítani és mára már egész jól belejöttem.: D 2 nap alatt lefordítottam 4 dalt, melyeket majd publikálok, ha nem lesz miről írnom.
Pénteken jön a Bogi és már nagyon várom.:3 Holnap elmegyek és beiratkozom imádott iskolámba, majd Anyuval elmegyünk vásárolni.
Ez most 1 ilyen gagyi mindent bele értelmetlen poszt lett.
Hát ilyen kis kell.:3
De legalább jól vagyok és számomra ez a legfontosabb.^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése