2010. június 9., szerda

Random találkozás Neshivel.

Mint a cím is mutatja abszolút nem volt betervezve ez a találkozó. Bár már volt róla szó, hogy a héten valamikor kéne, csak én sem és Neshi sem tudtuk, hogy mikor érünk rá. Ma dél körül hívott, hogy ráérek-e. Persze, hogy ráértem.*o* Negyed kettőre oda is totyogtam az Árkádhoz, ahol is vártam Kedvesemre vagy negyed órát.:'D Gondoltam, hogy beülök a szembe levő szökökútba a pasi mellé míg várok, addig sem lesz melegem.:Đ De mire elhatároztam, hogy átmegyek, addigra pont befutott Neshi.xD Elindultunk az Erdészethez (Rét utca), de előtte beugrottunk a Kedves boltba, vagy mi annak az üzletnek a neve. Erdészettől vissza a Király utcába, de út közben bementünk az Intersparba innivalóért, mivel mind a ketten a kiszáradás határán voltunk.8D Égett a papucsban a lábam, így beérve a jóóóó hűvös épületbe, levettem a papucsom és élveztem a jóóó hideg követ.*o* Neshi nem vette észre, hogy megálltam, csak annyit hallott, hogy "aaaaahh".x'DDDD Győzködtem Neshit, hogy vegyünk tejet, de Ő mindenféleképpen Spritet akart. -.- xD Meg vettünk még banánchipset. Interspar előtt áthúztam a cipőmet, mert ha még 10 métert kellett volna mennem benne, kajakra lerohadtak volna a suta lábaim.
Irány a Király utca! Útközben jött velünk szembe 1 gyerek, mire én halkan odasúgtam Neshinek, hogy az ott kajak buzi! Gyerek elsétál mellettünk, mosolyog, majd köszön. Hoppá, Neshi ismeriiii!xDDDDD Bement 1 épületbe a szórólapokért, addig én telefonáltam egyet Anyunak, majd leültem a szembelevő padra. Az árnyékot és az egyedüllétet nem sokáig élvezhettem, mert betámadott A kisebbség...pár nő sok apró purdéval. Legnagyobb örömömre elég sokáig szórakoztattak, majd megváltás volt, mikor elmentek.*o* Ekkor vettem észre, hogy Neshi negyed órája írt smst, hogy még nyomtatnak, addig rágcsáljam a banánunkat.xD Felhívtam Zsótit, akinek nem volt valami jó kedve, de én próbáltam felvidítani.*-* Közbe megjött Neshim is, így gyors elbúcsúztam Zsótitól és mentünk is a könyvtárba. No és kivel találkoztunk?(8 1 kurva ééééédes bishiveeeeel.*o* :3 Megnéztük mind a ketten, de ő is minket, minek következtében majdnem elütött minket 1 autó.xD Könyvtárban felszereltük a plakátokat 2 bunkó egyetemista társaságában, akik gondolom azt hitték, hogy egyikünk sem tud németül, de ezt nagyon benéztéééék.xD Könyvtár után mentünk Árkádba, közben serényen osztogattuk a szórólapakat. Árkádban nagy hezitálás után kiválasztottuk, hogy mit is együnk: szezámmagos csirkét én tésztával, Neshi krumplival. Csípős volt. Neshi nem ette meg.xD De a piámat megitta.:Đ Kaja közben jót nevettünk és beszélgettünk.:3 Megint mentünk Intersparba, majd indultunk az állomásra, mert nekem 16:52kor ment a vonatom. Köztér felé mentünk, szórólapokat még mindig serényen osztogattuk. Volt aki mosolyogva fogadta el és volt aki direkt elfordította a fejét, mintha ott sem lennénk...x'D
~Köztéren a szökőkútnál ül a faszi. "he az ott horgászik?:O"~
Ültünk még a padon 1 kicsit, majd felszálltam a vonatomra, mivel csak pár perc volt indulásig.
Köszönöm szépen Neshi a mai napot, nagyon jól éreztem magam.(:
Szeretlek.

~és pont most fogyott el a banánchips is.x'D:3~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése