2010. október 13., szerda

RIP 'Love the GazettE" klub.

Rengeteg eseménynek volt eme klub színtere. Itt ismertem meg Hinát -aki akkor a klub góréja volt, majd később átvettem tőle a főnökséget-, akivel rengeteg mindenen átmentünk - voltak felejthetetlen pillanataink és kisebb-nagyobb összetűzéseink még annak idején...xD Ennek a klubnak köszönhető, hogy megismertem Yumit is, akivel a kapcsolatunk nem indult valami empatikusan tudni illik...xD Mindemellett még soksok kedves és imádnivaló emberkét köszönhetek ennek a klubnak.*w*
Most viszont így majdnem 3 év után e klub megszűnt. Az akkori társaság már réges régen feloszlott, jöttek újak, a régi emberek közül pedig alig maradtak. Élet is alig volt a faliújságon, úgyhogy nem sok értelmét láttam hosszabbítani. Fáj a szívem miatta no.T___T
2008.01.25 - 2010.10.13

2 megjegyzés:

  1. <3 Hiányozni fog a klub, de végül is már mindegy. ^^ Mostmár nem csak a klub köti össze azokat az embereket. ^^
    Belegondoltam mi lenne ha nem nyitom meg anno 3 éve...ismernénk most egymást egyáltalán? oO

    <3

    VálaszTörlés
  2. Valószínűleg nem. Mert Miyavi klubba Déw unszolása nélkül bizony nem léptem volna be...xD
    Ezért is fájó a klub megszűnése.T___T
    Majd 3 évnyi anyag lett oda omg.:O

    VálaszTörlés