2010. október 28., csütörtök

2007.10.28.

Este volt és unalmamban egy ismerős blogjára tévedtem. Egy bandát mutatott be pár PVvel, hogy mennyire megszerette őket meg mennyire különlegesek. Az első PV nem igazán jött be, de az énekes hangja már akkor megfogott. Aztán meghallgattam a következő számot, ami már felkeltette az érdeklődésemet. Konstatáltam, hogy az énekesnek bizony piszok jó hangja van, a szőke gitáros pedig nem is olyan rossz kan.: D Eldöntöttem, hogy jobban utánanézek, hogy kik is ők. Életem egyik legjobb döntésének tartom.(: Rongyosra hallgatott dalok, az egekig magasztalt és imádott tagot és persze a megunhatatlan koncertfelvételek, PV-k és egyéb videók.^^
Chizuru számuk nagy hatással volt rám, sőt még a mai napig az. Ez az a szám ami tökéletesen kifejezi az érzéseimet és a lelkivilágomat.
Reila számukat hányszor könnyeztem meg...(':
És hogy melyik dal volt az első amit hallottam tőlük? Hát arra nem emlékszem.xD A Burial Applicantot ~tejfő míí~ tartom annak, hisz azt szerettem meg legelőször.:3
És ennek immáron kerek 3 éve. 3 év alatt bizony kétszer is 180 fokot fordult az életem és ezt javarészt Nekik köszönhetem: Ruki, Aoi, Uruha, Reita és Kai.
2007 október 28 nagy fordulópont volt az életemben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése