2010. október 1., péntek

1 év.



365. Ennyi telt el azóta, hogy átéltem életem legszebb és legcsodálatosabb napját. Mai napig úgy élnek bennem az emlékek, mintha csak tegnap lett volna.(':

~Az IC indulása.

~10:40, mikor először találkoztam Veletek. V E L E T E K .

~Amikor az autóban nevetgéltünk és Te hátra pillantottál mosolyogva.
~Amikor lepecsenyáztalak a lépcsőn.:'D
~Amikor Buksival játszottam míg Ti készülődtetek.

~Amikor a parfümöt a szemembe fújtad.:'D

~Amikor a villamosmegállóban álltunk és vártuk, hogy elálljon az eső.

~Amikor a meki előtt kettesben üldögéltün
k és vártuk Mitsut.
~Amikor a rajongók betámadtak.

~Amikor kettesben ültünk a parkban és azt beszéltük, hogy mennyire nincs kedvünk az egészhez és Mitsu eltűnt.xD
~Amikor kordont másztunk.
~Amikor a sorban szorosan átöleltél. Mindenki és minden megszűnt számomra.
~Amikor egy tíz forintost dobtam az ingedbe.;D

~Amikor előkerült Mitsu.
~Amikor 5 percenként megkérdezted, hogy Hináék mikor érnek ide.

~Amikor Hináék megjelentek és Hina megfogta a kezem. Először...

~Amikor a tömeg egy emberként ordított és várta a kapunyitást.

~Amikor Miyavi belehuhuhuzott a mikrofonba.

~Amikor Hina megölelt.

~Amikor együtt volt a társaság. DéwHinaYumiMitsuOkamiKaze...

~Amikor a tömeg MIYAVIMIYAVIzott és Mitsu beordította, hogy TORAAAAAA!

~Amikor a staffos bácsikra azt hittem, hogy Miyavi.:'D

~Amikor elsötétült
mindent és elkezdődött a koncert...*-*
~Amikor Hina legyezett a szivecskéjével mert rosszul voltam.

~Amikor Miyavi beugrott a tömeg közé.
~Amikor becsuktam a szemem és úgy tomboltam a Superherora...megszűnt minden, mintha repültem volna...
~Amikor 1 csaj átakart törni köztem és Hina közt, Hina megszorította a kezem és én gyomron könyököltem a lánykát.:'D:3
~Amikor koncert végén Yumi a nyakamba ugrott és majdnem elestünk.(':
~Amikor hazafelé egyikünk sem tudott megszólalni a koncert adta élményektől.
~Amikor Yumival ketten vacsoráztunk és megszólalt, hogy "milyen fless élete lehet ennek a kutyának..."x'D
~Amikor Yumi, Mitsu és Midi őrjöngtek és én aludni akartam.
~Amikor Yumi mellém feküdt az ágyban.
~Amikor reggel óránként felébredtem és Te óránként más pozícióban feküdtél rajtam...x'D
~Amikor firkáltunk a vonatállomáson arra a táblára.
~Amikor futottunk Midi vonata után.
~Amikor a metrón Mitsu elolvasta a telefonkönyvében átírt nevet...x'D
~Amikor a Rossmanban fotózkodtunk.

~Amikor a Keletiben a tábla mellett üldögéltünk és beszélgettünk.
~Amikor keveredés volt a vonattal -.-

~Amikor szorosan öleltük egymást, mielőtt felszálltam volna a vonatra.
~Amikor futottatok a vonatom után.

Olyan hihetetlen. Ennek mind 1 éve...és még mindig tisztán élnek bennem, látom magam előtt.

2009.10.01.
Ez a nap rengeteg ember számára 1 csodálatos és felejthetetlen nap marad.
Megfogalmazhatatlan amit érzek, de azt biztosra állítom, hogy soha nem voltam még annyira boldog, mint akkor.
2009.október elseje. Ezt a dátumot suttogom, ahányszor eszembe jut, hogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése