2011. december 26., hétfő

Szülinap.

December 22.-én betöltöttem a 18. életévemet.(: Még aznap meg is ünnepeltük szépen igényesen. Elmentünk egy pécsi szórakozóhelyre, iszogattunk, beszélgettünk, nevetgéltünk, egyszóval jól éreztük magunkat. 3 órás elegáns késéssel befutott az a személy is, akit másfél hónapja nem láttam és már nagyon hiányzott.^w^ Az ünneplés további részét nem kommentálnám. Haza menni nem tudtam -és nem azért mert olyan részeg voltam.: D-, hanem mert nem úgy alakultak a dolgok...mind1, a Lacinál aludtam, és másnap a reggeli vonattal mentem haza.

Itt is köszönöm szépen annak a közel 200 embernek, akik valamilyen úton-módon (telefonon, személyesen, facebookon) felköszöntöttek.(: Nagyon jól esett, hogy ennyien gondoltatok Rám.
És külön köszönöm annak a 4 embernek, akik ismét egy felejthetetlen szülinapot hoztak össze számomra.(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése