2011. április 4., hétfő

Ollálá.

Feltámadtam haaaaa.: D
Azt hiszem átvészeltem a téli depressziót és új erőre kaptam.*o*
Az elmúlt hetekben igen paraszt módjára viselkedtem, amit rettenesen szégyellek is. Embereket bántottam meg, a barátságaimat tiportam szét és a jövőmet is majdhogynem megalapoztam.^^
Tudtam, hogy mi szükséges ahhoz, hogy végre a régi önmagam lehessek és ezt tegnap sikerült is megkaparintanom. Vagyis teljesen nem, de ha minden a terv szerint halad, akkor bizony hónap végére én leszek a legboldogabb ember ezen a piciny bolygón.^w^
Hinus. Itt is bocsánatot szeretnék Tőled kérni, hogy ennyire bunkó, tirpák és kretén voltam Veled. Ha valaki, hát Te nem ezt érdemelted, hisz mindig ott voltál mellettem és próbáltad a lelkemet ápolni. Még egyszer bocsánat.:( Nagyon szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése