2011. április 12., kedd

ezek a hibáim.

Hinával való beszélgetés elgondolkodtatott, hogy milyen is vagyok és mit változtatnék a belsőmön.
Először is szeretnék kevésbé féltékeny lenni. Erre nemrég jöttem rá, hogy bár magamat eddig nem tartottam egy féltékenykedő hárpiának, de mégis az vagyok. Nem bírom elviselni, ha a legjobb barátaimnak nem mindig én vagyok az első vagy a második. Undorító 1 tulajdonság, de igyekszem leküzdeni...xD Bár a féltékenység egy olyan tulajdonság, amin nem lehet változtatni...csak palástolni.:3
Ezen kívül nem szeretnék ennyire hangulatember lenni. Néha én is elcsodálkozom, hogy mennyire le tud esni a kedvem a béka feneke alá.:O És ez nagyon rossz!
Szeretnék türelmesebb lenni.^^
Nem szeretnék ennyire önző lenni.
Szeretnék sokkal kitartóbb lenni.
A makacsságom és önfejűségem is sok konfliktust okoz, így azon is változtatnék.: D
Más szerintem nincs. Vagy csak nem jutott eszembe.: D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése