2010. december 22., szerda

Nagyszerűen érzem magam!

A tegnapi nap után átértékelődtek a dolgaim. Máshogy látom az embereket, az állatokat, az érzéseket, a tárgyakat, magamat és az egész világot. Leírhatatlan ez az egész amit én jelenleg érzek. Legelőször végig ölelgetném a barátaimat és a családomat. Minden egyes embert hosszú percekig szorítanék magamhoz. Aztán a haverokat, ismerősöket, majd az egész világot!
Én ennyire felemelően és csodálatosan kiegyensúlyozottan még sosem éreztem magam és ez nagyszerű!
Ma amikor vásároltam Yumiéknak az ajándékot elgondolkodtam, hogy mennyire felemelő érzés valakinek, aki számodra nagyon fontos örömet szerezni és látni az arcukon, hogy örülnek. Erre vágyom! A nap 24 órájában a szeretteim és az emberek arcán a boldogságot, az örömöt látni.

Ez a bejegyzés hirtelen felindulásból íródott. Ezt érzem jelenleg második napja.
És k**va jó érzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése