2010. május 28., péntek

Funu, Bikal és egy különleges pénteki nap.

Ez egy bonyolult bejegyzés lesz, sajnálom ha valaki nem tudja követni.xD
Funu kedden szólt, hogy jön osztály kirándulásra Pécsre. Megbeszéltük, hogy találkozunk is csütörtökön, ami sajnos elmaradt mint ahogy azt már megírtam vala. Node én nem adtam fel és bár tudtam, hogy a mai nap sem fog összejön a tali, én mégis próbálkoztam. Délelőtt írtam neki smst, hogy meddig maradnak a városban, mert én 4re érek vissza és ha akkor még benn lesznek, akkor összefuthatnánk. Funu azt mondta, hogy 5ig lesznek. Csodás! Innentől elkezdtem szervezkedni, hogy 5 után kiérne rá, hogy ne kelljen egyedül unatkoznom fél7ig vagy meddig, amíg nem jön vonatom.
Hívtam Tamást, ő nem ért rá, mert tanulnia kellett.
Következő ember aki számításba jött az Kito volt. Nos ő lehet ráért volna, de nem biztos, mert a vasárnap jobb lenneeee, de majd alszi kegyet és szól, hogy jó-e neki.:D Időközben kiderült, hogy Funuék mégsem 5ig maradnak a városban, hanem csak 4ig.x'D Innentől borult minden.
Később írt smst Kito, hogy mégsem ér rá. Jessz. Így haza tudtam jönni a korábbi vonatommal.8D És még láttam is életem egykori naaaagy szerelmét.x'D
Bikal. Isteni volt.*o* Fantasztikus az egész falu, tényleg visszaadja azt a középkori életet. Jó volt, hogy Búcíval is együtt tudtunk lenni. Képeket majd publikálok hételeje felé, amikoris majd átküldi Búcí a képeket. Mert, hogy én nem sokat fotóztam, mert nem volt kedvem.8D Ja és!: Vettem ganguroszütyőőőőt.*o*
Idő hiányában ennyire futja ma.
kissu.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése