2010. május 12., szerda

A csajozás netovábbja.

Ma volt egy érdekes párbeszédem valami pesti bunkóval. A pestiek most meg ne sértődjenek, nem általánosságban értendő a bunkó jelző. Köszöntem.
Előzmény: Átmentem negyed6 körül Anyuhoz a boltba, aki már épp felmosott két 20x éves pasi társaságában. Rám néz az egyik:
-hello tündérkém.
-hello.
-merre laksz bogárkám?
-na ahhoz neked semmi közöd.
-szégyenlős vagy?
-nem.
-naaa merre laksz?
-lényeges ez?
-igen.*-*
-ez esetben...semmi közöd hozzá.^^
Faszikám elmegy a haverja után, aki ez a párbeszéd alatt szintén levetkőztetett a szemével, majd visszfordul:
-de téééényleg merre laksz?
-arra-.- ~mutat amerre lakik~
-villány felé?
-nem.
-pécs felé?
-pécs másik irányban van de ne zavarjon...
-tényleg már merre mész? nem arra amerre én?
-hálaajóistennek nem..
Anyu ekkor szólt közbe, hogy arra megyek, amerre ő visz.xD

Ez...szavak nincsenek rá!:D Szerinted bunkó voltam? Lehet, köszönheti magának. Nekem ne jöjjön senki úgy oda hozzám zéró ismerettség nélkül (de csak ha nem jó kan.xĐ), hogy "hello tündérkém".
Tapasztalatokkal teli nap volt ez a mai úgy érzem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése