2010. április 28., szerda

Kész.


No laza 21 nap alatt elkészültem a remekművemmel és most naaagyon boldog vagyok.:D Már pár napja készen voltam vele, csak nem vitt rá a lélek, hogy felrakjam ide a képeket. Ajtóm mellesleg nem ilyen üres, azóta visszapakoltam a többi rajzot is.
Más témára térve.
Ez a hét iszonyat keservesen múlik T__T Minél jobban vár valamit az ember és készül rá, annál lasabban telik az idő. Hétfőn elutazom 3 napra Hinához, addig a blog szünetel. Majd jövök élménybeszámolóval és képekkel.*o*
Kissu.~

2 megjegyzés:

  1. Úrsitenúrsitenúristen! *-*
    Nagyon, nagyon szépen rajzolsz! *-*
    Uruhaaaaaaaaaa~~~ *olvad*
    Gratulálok, nagyon szépek lettek! *o*
    (Bocsi, hogy ismeretlenül..^^")

    VálaszTörlés
  2. ójaj köszönöm.*o*
    igen, nekem is Uruha a kedvenc közülük.8D

    VálaszTörlés