2009. július 28., kedd

Miyavi.

Megyek Miyavi koncertre. ollé. Ez most már szinte biztos. Anyuval meg is beszéltük, hogy mi hogy merre lesz abba a 2 napba. Felutazás, ott alvás, stb. Mitsu volt olyan kedves és befogadott ^_^ Köszönöm. De a nap fény pontja a Yumival való találkozás lesz*-* Istenem de várom már. Bevallom, nem sok kedvem volt menni, mert nem vagyok akkora nagy Miyavi fanatikus. Persze szeretem a zenéjét, de nem mondom magam fannak.
Viszont, szokásomhoz híven a jegy rendelés nem ment zökkenő mentesen 8'D 2 e-mailt kaptam a jegyrendelésről O_o Lehet én vagyok a balfasz, de azt írták, hogy leeht foglalni. Ennek örömére én le is foglaltam. Ma meg feljövök, hogy megrendelem, minden oké, nézem e-mailjeimet, kétszer küldték el ugyanazt:O Egyet tegnap, mikor állítólagosan LEFOGLALTAM, meg egyet ma, hogy megrendeltem. Írtam is nekik hogy most wtf van?:O
Hát most várunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése