2009. július 29., szerda

Kapja be a világ!

A mai nap a szokotthoz képest érdekes volt. Felkeltem és már akkor éreztem, hogy ez ma nem az én napom lesz. Igazam is lett. Egésznap antiszociális hangulatban vagyok. Utálok mindenkit és mindent. Ilyenkor elviselhetetlen vagyok, mindenkit lenézek és 1 büdös tapló vagyok. Ollé. Néha ilyen nap is kell...4 ember volt egésznap akiket el tudtam viselni: Anyu, Dötti, Fancsa és Léla.
Ma megjött a Miyavi jegyem ^_^ 8400 futárfijúval együtt. Ídösanyuka boldog volt az összeget látva 8D Az eventim pedig bekaphatja. Tegnapi levelemre basznak válaszolni, ma megint írtam nekik, hogy szeretném lemondani a második jegyet. Remélem holnap azértis kiküldik valamelyik szerencsétlen futárt xĐ Végülis felőlem hozhatja, mert kifizetni nem fogom. Már meg van a jegyem, szóval felőlem felnyomhatják maguknak a véleményüket (8
Szép nyarat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése