2009. június 22., hétfő

Boldog szülinapot Döttimötti!

Igaz, hogy tegnap volt, de mára terveztem ezt a bejegyzést, mivel ma kaptad meg az ajándékod tőlem.(: Csekélység bár, de szivem nagyon boldog volt mikor láttam, hogy mennyire örülsz neki(': Máshogy terveztem odaadni, de az időjárás közbe szólt : D Remélem tényleg tetszik, és eszedbe fogok jutni róla, mikor ránézel*___* Szeretlek.
az ajándék.

Más témára téve. A mai napon eszméletlen volt xD Ma volt a beiratkozás. Beiratkoztunk a Döttivel(H) Ott maradtunk boldogítani osztályfőnököt ha már kint úgyis szar idő volt xĐ Örült is nekünk no :Đ Közbe kiegyenesítettük a hajunkat, de tök feleslegesen mert szar idő lévén egyből begöndörödött mikor kiléptünk az épületből -.-" Elkísértem a buszához és vártam vele. Beállt 1 busz, melyen ez állt: Pécs-Szekszárd-Paks. Na mi úgy tudtuk, hogy az 1es helyről indul. Gondolkodott is a Dötti, hogy menjen-e el ezzel, avagy sem. Hát elment. És mint kiderült, nagyon is jól döntött, mert az 1esről, nem ment busz x'D Elindultam a vonatomra és közben felhívtam a Yumit ^___^Beszélgettünk, és rájöttem, hogy Pécsen van II. kerület 8DDDD óje. Mire leértem a főpályára, a hajam olyan faszályosan begöndörödött hogy az nem igaz :D Még szerencse, hogy kabátba mentem (H) Igen, kabátba feszítettem egésznap. Haha. Legalább nem áztam el, mint a többi ember(: Hazafele, mikor épp szálltam be a kocsiba, a nadrágom olyan szépen kettészakadt, hogy csak na 8DDD Fél seggem kinn volt, kb mint a melegfelvonuláson pár debil embernek 8'DDDDDDD Wehhehe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése