2011. május 5., csütörtök

Érettségi szünet.

Vasárnap utaztam Hinushoz Kecskemétre. Kedden délután jöttem haza, de maradtam volna még pár napot.T___T Szeretem Kecskemétet, a város hangulatát, az embereket, a Malmot, az utat odafelé, no és persze Hinut meg a szüleit.*o*
Vasárnap délelőtt érkeztem, Hináék családostul vártak Hanyval együtt.^^ Malomban voltunk, majd mikor jobb lett az idő elmentünk majálisozni. Esett az eső, így nem sokáig maradtunk...
Hétfőre volt betervezve a találka Zolival, de lemondta...erről többet nem kívánok mondani. Aki tudja miért az megérti.^^ Ha már -sajnos- így alakult elmentünk shoppingolni.: D Én csak pár dolgot vettem, viszont Hina kb 5 szatyorral tért haza...xD Megérte, jó nap volt, nagyon elfáradtunk.:D
Kedden délelőtt még összefutottunk Hunikával, majd 2re kikísértek a buszpályaudvarra, ahol szomorú búcsút vettünk és én jöttem haza.:(
18:30ra ért be a busz, pihenni nem volt időm, mert siettem fel a mekihez, mivel ott várt Mitsu.*o* Vagyis nem várt, mert én előbb értem oda, mint ő.xD Gyors kerestünk 1 meghitt cukrászdát, mivel az idő valami ritka undorító volt.O___o Sajnos csak 1 óránk volt egymásra, mivel nekem 20:13kor ment a vonatom.:( Mitsuka nagyon szép volt, jó volt látni itt Pécsen.(:
És a szünetnek vége is lett. Szerdán nem csináltam semmit, ma meg már ugyebár suli volt.
Istenien alakult ez a szünetem, ha már a tavaszi teljesen offra sikeredett.: /

-Külön postba meg majd jönnek a képek.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése