2009. augusztus 14., péntek

"Neked szokott csorogni a nyálad?"8D

A tegnapi nap tökéletesebb nem is lehetett volna :D Délelőtt találkoztam Ribivel, akivel a fél várost bejártuk. Néztünk nekem fehér keretes napszemüveget, de nem állt jól így a vásárlást kétszer is meggondoltam xD Aztán a fél kettes volnattal jöttünk ki hozzánk. Anyu nyüzsgése nagyon meglepett :D Nem szokott ennyire fontoskodni és úgymond a "nyakunkon lógni". De végülis jó volt. Sétáltunk sokat, este pedig 11 körül megtaláltuk a régi építőkockákat amikkel én még olyan 3-4 éves koromban játszottam és a Kindertojás figurákat és neki álltunk játszani 8D Igen, köszönjük, mind a ketten 16 évesek vagyunk(: Mindenkinek vannak titkai és szerintem egyáltalán nem gáz az, ha valaki vissza tud menni egy 4 éves szintjére. Negyed egyig eljátszottunk aztán mentünk aludni, melynek eredménye éjjel (nem hajnal:D) 4ig tartó beszélgetés lett 8D Ribsi már 8 óra körül felébredt én pedig majd 1 órával később ébredtem. Olyan hamar elment ez a nap :( Ismétlés kell!:D
Szeretlek Ribsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése